ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

ماست خانگی

 

 با سلام خدمت دوستان گلم    

 

من هر هفته 7 کیلو شیر مصرف می کنم 

 

 و از آن ماست پنیر و خامه و کره  

 

و ماست مخصوص دوغ و ماست مخصوص آش  

 

درست می کنم  و خلیی دلم    

 

خواست این کارها را به همراه شما انجام دهم    

 

 

http://s5.picofile.com/file/8165026576/%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA_%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C_2.JPG

 

 

 

 

 

مواد لازم   

 

 

1- شیر ------------------- 3 کیلو 

 

2- ماست --------------- دو قاشق غذا خوری

 

 

 

طرز تهیه 

 

 

 

 

http://s4.picofile.com/file/8165026526/%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA_%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C_1.JPG 

 

 

1- طبق تصویر اول شیر را خوب می جوشانیم 

 

2- بعد در ظرف مورد نظر می ریزیم و تا دمای 35 درجه خنک می کنیم . 

 

3- بعد دو قاشق ماست را با مقداری از شیر در ظرف جدا مخلوط کرده  

 

4- بعد به ظرفی که می خواهیم ماست درست کنیم اضافه می کنیم. 

 

5- و با قاشق به آرامی هم می زنیم. 

 

6- در ظرف را می گذاریم. 

 

 

http://s5.picofile.com/file/8165026600/%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA_%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C_3.JPG 

 

1- با پارچه ای نسبتاً ضخیم می پوشانیم و  

 

 بعد از 7 الی 8 ساعت پارچه را برداشته  

 

اگر روی ماستتان آب انداخت نگران نباشید 

 

3-  بدون اینکه ظرف را زیاد تکان دهید در یخچال قرار دهید  

 

 و موقع سرف کردن آب روی ماست را برداشته  

 

و  در ظرف سرو می ریزیم موفق باشید. 

  

  

 

 

تذکر: همیشه قبل از اتمام ماست   

 

در منزل حداقل دو قاشق جهت درست کردن 

 

 ماست بعدی نگه دارید. 

 

نوش جانتان گوارای وجودتان

 

 

http://s4.picofile.com/file/8162887000/logo.jpg

 

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد