ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

خمیر مایه



سلام دوستان امروز باهم عمل آوردن خمیر مایه را می بینیم.


خیلی آسان و راحت می باشد ولی باز هم من این یادداشت را قرار دادم.






  



 ابتدا شیر ولرمی که دست را نسوزاند کمی شکر اضافه می کنیم شکر می تواند در تخمیر خمیر مایه کمک کند و بعد خمیر مایه را اضافه می کنیم و سپس به آرامی به هم می زنیم و بهتر است که 5 دقیقه استراحت به مایع بدهیم تا کاملا کف کند اگر خمیر مایه ما کف نکرد علتش تاریخ گذشتن خمیر مایه می باشد.


یک نکته: دوستان همیشه سعی کنید از خمیر مایه فوری و یا خمیر مایه خیس ( یاش مایا)  استفاده کنید.







موفق باشید.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد