ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

تهیه آب مرغ


با سلام خدمت دوستان امروز داشتم مرغ تمیز می کردم و قسمتهای غیر قابل استفاده مرغ برای غذا مثل گردن مرغ - پشت گردن مرغ که استخوان کم گوشت می باشند را کنار گذاشتم و یک آب مرغ خوشمزه برای سوپم  درست کردم

و نیز  از گوشتهای به دست آمده نیز  برای سوپ و یا زرشک پلو مخلوط استفاده کرد پس با هم مراحل کار را می بینیم.




  



ابتدا قسمتهای مورد نظر را شسته و در ظرف مناسب گذاشته و با مقداری آب می گذاریم تا بجوشد. البته بدون نمک و روغن چون خودش روغن خواهد داشت.



پس از یک ساعت پختن در حرارت ملایم آب را از گوشتها جدا کرده و پس از کمی سرد شدن گوشتهای روی استخوانها را گرفته و برای سوپ ویا اگر مقدار گوشت شما زیاد بود می توانید برای زرشک پلو مخلوط که در آینده انشاء الله با هم درست خواهیم کرد استفاده می کنیم.

حتی اگر نیازی هم اکنون نیازی به آب مرغ ندارید می توانید در فریزر نگهداری کنید تا در موقع درست کردن سوپ خوشمزه از آن استفاده کنید.





نوش جان







نظرات 1 + ارسال نظر
کیان شنبه 1 مهر 1396 ساعت 21:03

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد