ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

ظروف شکلاتی شیک

 

 

با سلام دوستان امروز با ظروظ شکلاتی شیک و زیبا را یا هم درست می کنیم پس با هم همراه باشیم. 

 

 

 

 

 

مواد لازم برای ظروف شکلاتی  

 

1-  شکلاتی تخته ای به رنگهای دلخواه که من از دو رنگ شیری و کاکائویی استفاده کردم.  

2- قالب به شکلهای دلخواه 

 

طرز تهیه  

 

 

 

  

 

1- شکلات تخته ای  به رنگ دلخواه را تهیه کرده 

 

مرحله 2 و 3 و 4 - به روش بن ماری ذوب می کنیم  

 

5- بعد از ذوب کامل شکلات تخته ای را در قالب سیلیکونی مورد نظر ریخته  

 

6-و به کمک قاشق یا فرچه به تمام قسمتهای قالب می زنیم. 

 

  

 

 

  

 

7- در این مرحله من از سه قالب سلیکونی مختلف استفاده کردم به همین خاطر مرحله 7 را سه بار تکرار کردم. 

 

8- بعد ا ز اینکه قالبها را به شکلات آغشته کردیم به مدت یک ساعت در یخچال گذاشته تا خود را بگیرند و بعد از قالب جدا  می کنیم. 

 

9- مرحله 9 یعنی جدا کردن از قالب را خیلی احتیاط کنید تا شکل ظروفها خراب نشوند. 

 

10 ظروفهای شکلاتی ما آماده هست

  

 

  

 

 

  

 

 

 

  

نوش جونتون 

 

  

 

  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد