ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

کره قالبی

 

با سلام دوستان امروز  کره قالبی  برای کنار پلو مهمانان و ایده ای زیبا برای صبحانه بچه ها  را  با هم  می بینیم. 

 

 

 

 

 

مواد لازم 

 

 

 

1- کره 

 

2- قالب سیلیکونی 

 

طرز تهیه 

 

 

 

 

1- کره را به دمای محیط رسانده 

 

2- درون قالب سیلیکونی مورد نظر می ریزیم  

 

3- به مدت دو ساعت در یخچال گذاشته 

 

4- و بعد از قالب در می آوریم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوش جونتون 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 16:11 http://czsd.mihanblog.com/

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
امیدوارم همیشه موفق باشید
99865

سلام ممنونم نیلوفر عزیز همچنین منم برای شما آرزوی روزهای خوشی را دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد