ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

خاگینه پاپیونی

 

 

 

با سلام دوستان امروز با هم خاگینه پاپیونی درست خواهیم کرد.  

 

 

 

 

 

  

 

من یک معذرت دوستان اینجا به شما بدهکارم شارژ باطری دوربین در حال اتمام بود  

 

و من وقتی مواد را اماده کرده بودم مجبور شدم که خاگینه را درست کنم  

 

و تند تند باطری را هم به برق وصل می کردم و هم به دوربین وصل می کردم  

 

و عکس می گرفتم 

 

 به همین علت عکسهایم ناقص هستند ولی یک قول در روزهای آینده 

 

 که دوباره هوس این خاگینه را اگه کردم  

 

مراحل کار را مو به مو برایتان عکس می گیرم ولی حیفم اومد فعلا این کار را قرار ندم. 

 

 

مواد لازم برای خمیر:  

 

1- شیر یک استکان 

 

2- روغن مایه نصف استکان  

3- تخم مرغ یک عدد 

 

4- نمک یک ق چایخوری 

 

5- شکر دو قاشق 

 

6- خمیر مایه یک قاشق سر خالی 

 

7- بکینگ پودر یک قاشق مربا خوری 

 

8- آرد تا جایی که خمیر به دست نچسبد. 

  

مواد لازم برای تهیه شربت 

 

1- شکر یک لیوان 

 

2- آب نصف لیوان 

 

3- زعفران به دلخواه  

 

4- جوهر لیمو یک چهارم قاشق چایخوری  

 

 

طرز تهیه  

 

ابتدا شربت را آماده کرده و کنا می گذاریم تا خنک شود برای اینکار همه مواد 

 

 را پس از مخلوط کردن و جوشاندن وقتی شربت قوام آمد یعنی آماده هست.  

 

 

برای خمیر   

 

  

 

1- ابتدا شیر ولرم را در لیوان می ریزیم.

2- شکر را اضافه کرده

3- خمیر مایه را نیز اضافه می کنیم. حدود سه دقیقه استراحت می دهیم.

4- خمیر مایع بعد از سه دقیقه 

 

 

  

 

 

 

 

خمیر را طبق خمیر نان حجیم تهیه کرده و بعد استراحت می دهیم. 

 

 

پس از استراحت خمیر را باز کرده و به شکلی که می بینید برش داده  

 

و به شکل پاپیون می بندیم  

 

و به وسیله سفیه تخم مرغ کمر پاپیون را محکم می کنیم.  

 

و در روغن فراوان سرخ کرده و در شربتی که از قبل آماده کردیم می اندازیم. 

 

 

 

 

 

 

نوش جونتون 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد