ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

یخهای زیبا و خوشمزه

 

 

با سلام دوستان امروز با هم یخهای زیبا و خوشمزه برای مهمونی هامون درست خواهیم کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

من برای تزیین یخهایم توت فرنگی و کیوی و برگ نعنای تازه معطر داشتم و از اینها استفاده کردم. 

 

 

به دلخواه هر میوه یا سبزی  یا حتی گل که دوست داریم در  یخمان باشد را درون قالب گذاشته و  

 

  

 

 

و رویش را با آب پر کرده و به مدت سه ساعت در فریزر گذاشته  

 

 

 

 

 

پس از این مدت که یخها بستند از قالب جدا می کنیم. 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوش جونتون 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد