ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

حلوای آلبالوی خوشرنگ

 

با سلام دوستان امروز با هم حلوای آلبالوی خوش رنگی را درست خواهیم کرد. 

 

 

 

 

 

 مواد لازم 

 

 

  

۱- آب نیم لیتر  

۲- شربت آلبالو یک استکان  

۲- روغن مایع یک استکان  

۳- شکر یک استکان  

۴- آرد یک استکان  

۵- آلبالو برای تزیین مقداری  

 ۶- جوهر نمک برای شربت 

 

طرز تهیه   

 

 

 

ابتدا شربت را درست می کنیم. 

 

۱- شربت آلبالو 

 

۲- شکر 

 

۳- جوهر نمک 

 

۴- آ را در ظرفی ریخته و خوب می جوشانیم 

 

۵- شربت آماده شده را برای خنک شدن کنار می گذاریم. 

 

۶- بعد در یک ظرف دیگر روغن را ریخته و داغ می کنیم 

 

 

 

۷-  ۸- ۹ -آرد را ریخته خوب تفت می دهیم 

 

۱۰ - سپس شربت آلبالو آماده شده را ریخته  

 

۱۱- سریع همی می زنیم که گلوله نشود 

 

۱۲- و می گذاریم به روغن بیافتد یا جا بیافتد. 

 

و سپس به ظرف سرو منتقل می کنیم. و با آلبالو تزیین می کنیم.  

 

البته من چند تایی هم ژودر نارگیل رویش ریختم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوش جونتون 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 21:14 http://vasav.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
65168

سلام دوست عزیز منم به نوبه خودم این عید و ولادت با سعادت را به شما تبریک می گوییم. منتظر دیدن دوباره شما در این وبلاگ هستم.
با تشکر
ثریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد