ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

تهیه پودر تزیینی از خرده شیرینی هاو کیکها

  با سلام دوستان امروز با هم یک ایده مناسب برای باقی مانده شیرینی ها و کیکهایی که درست کردیم و خشک شده اند  

 

من هیچ وقت دور نمی ریزم و استفاده ای که از این باقی مانده کیکها و شیرینی ها به دست می آید پودر رنگی درست می کنم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1- با قی مانده کیک و شیرینی ها را  

 

2- خرد کرده و الک می کنیم. 

 

3-  نتیجه کار پودر ریز و بی رنگ 

 

4- بعد به این پودرها رنگ دلخواه را اضافه می کنیم. من از رنگ سبز استفاده کردم. 

 

5- و هم می زنی. 

 

6- و بع می گذاریم که خوب خشک شود و به ظرف درداری منتقل می کنیم. 

 

 

موفق باشید. 

 

 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد