ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

تهیه پودر نارگیل رنگی

 

با سلام دوستان امروز با هم پودر نارگیل رنگی جهت تزیینات کیک و شیرینی تهیه می کنیم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1- پودر نارگیل بی رنگ 

 

2- رنگ دلخواه مجاز جوراکی 

 

4- مخلوط کردن و خشک کردن   

 

این پودر ها برای تزیینات خیلی عالی هستند. 

 

موفق باشید.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 16:48

سلام ثریا خانم واقعا دستتون درد نکنه آموزشهاتون خیلی خوب و شیوا هستند امیدوارم که موفق باشید من تازه عروسم و هر روز سرزدن به وبلاگ شما کار من شده و خیلی چیزها از شما و وبلاگ خوبتان یاد گرفتم

سلام سمیه جان خیلی ممنون خوشحال شدم عزیز و تشکر می کنم از نظرات خوبتان که مرا در ادامه این را تشویق می کنید. بازم منتظر حضور گرم شما تو این وبلاگ هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد