ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

یک روش برای فریز کردن بادمجان

با سلام دوستان امروز با هم بادمجان را فریز خواهیم کرد که در هر زمان نیاز داشته باشیم استفاده کنیم. 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پوست کندن و شستن و خرد کردن به شکل دلخواه بادمجانها  

 

1- در تابه به مقدار خیلی کم روغن ریخته 

 

2- بادمجانها رو ریخته 

 

3- مقداری نمک اضافه کرده 

 

4- و به مقدار خیلی کم تفت می دهیم نه سرخشون می کنیم و نا خام یک حدی ما بین این دو 

 

 

 

و بعد در ظرف یا کیسه فریزر فریز می کنیم برای زمانی که دسترسی به بادمجان نداریم و نیاز داریم  

 

مثلا کشک بادمجان و غیره 

 

  

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
amir پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 11:13

سلام من یک آقا هستم ونسبتا مسن و سالیان طولانی در شهر سیدنی استرالیا تنها زندگی میکنم امروز مثل همیشه جهت کمک گرفتن برای درست کردن غذا سراغ گوگل و یوتیوب رفتم که به نوشته ها و عکس شما برخورد کردم که با یک نمونه خانم نجیب ایرانی بر خوردم و نوشته شما و عکس شما متفاوت با محیط اطراف من بود لطفا به زبان ساده برای تهیه غذاهای ایرانی مطلب برای من ارسال کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد