ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

آش گوجه

با سلام دوستان امروز با هم آش گوجه یا آش ترش را درست می کنیم.  

 

  

 

 

 

 

 مواد لازم 

 

 

 

 

1- سبزی آش یک کیلو 

 

2- گوجه رنده شده یک لیوان یا نیم کیلو 

 

3- لپه  

 

2- لوبیای چشم بلبلی 

 

3- بلغور گندم 

 

4- فلفل تند 

 

5- سیب زمینی 

 

6- گوجه فرنگی 

 

7- نمک و فلفل و زردچوبه  

 

8- آب لیمو 

 

9- رب گوجه  

 

طرز تهیه  

 

 

 

 

1- ابتدا بلغور را شسته  

 

2- کامل می پزیم تا حلیم شود 

 

3- سبزی 

 

4- روغن را ریخته تا سبزی نیز کامل بپزد. 

 

5- نمک 

 

6- زردچوبه 

 

7- آب گوجه فرنگی  

 

8- فلفل 

 

9- و فلفل تند را ریخته می گذاریم بپزند. 

 

 

 

10- من چون لپه را پخته بودم در این مرحله ریختم شما می توانید به همراه سبزی نیز بریزید. 

 

11- لوبیا چشم بلبی  را من نیز قبلا پخته بودم. 

 

12- رب گوجه 

 

13- و سیب زمینی خرد شده را می ریزیم و وقتی کامل آش پخته شد  

 

14- گوجه ها را ریخته و از روی شعله بر می داریم  

 

تا گوجه فرنگی ها با حرارت خود آش پخته شوند و له نشوند.   

 

15- آش آماده شده   

  

 

 

  

  

 

نوش جانتان

  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 17:47

عالی بود مرسی

سلام تشکر می کنم عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد