ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

ژله توت فرنگی

با سلام دوستان امروز با هم یک دسر شیک و ساده را درست خواهیم کرد.

  

برای درست کردن این دسر خوشمزه

یک بسته ژله توت فرنگی را با یک لیوان شیر سرد و یک لیوان آب سرد مخلوط کردم

در صورت دلخواه کمی هم می توانید شکر اضافه کنید البته خیلی کم

و به روش بن ماری حل کردم و در قالب ریختم

به مدت دوساعت در یخچال بود سپس از قالب درآورده

و با قند تزیین کردم

امیدوارم شما هم درست کرده و نوش جان کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد