ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

سوپ شیر



سلام دوستان خوب و همراه همیشگی امروز سوپ شیر


خوشمزه و مقوی را باهم تهیه می کنیم.








 




مواد لازم برای تهیه سوپ شیر






مواد لازم:


1- خامه ---------------- سه قاشق غذا خوری جهت طعم دار کردن

2- نخود فرنگی -------- سه قاشق غذا خوری

 البته من از کنسروش استفاده کردم.

3- فلفل دلمه ای ------ سه قاشق غذا خوری

4- آبلیمو -------------- به دلخواه

5- کره ---------------- 25 گرم یا یک قاشق غذا خوری

6- نمک -------------- به میزان لازم

7- هویچ رنده شده ------------ یک عدد

8- پیاز خرد شده ------------- یک عدد متوسط

9- قارچ خرد شده ------------ 250 گرم

( هر چه بیشتر باشد سوپ خوشمزه می شود)





10- شیر ---------------- یک لیتر

11- روغن مایع --------- یک قاشق غذا خوری



12- جو پخته شده ---------- 2 لیوان



طرز تهیه


1- یک قاشق روغن مایع را به ظرف مورد نظر ریخته

2- کره را اضافه می کنیم.

3- پیاز خرد شده را ریخته و تفت می دهیم.

4- هویچ را ریخته و تفت می دهیم.

5- قارچ را نیز ریخته و تفت می دهیم.

6- فلفل دلمه ای را اضافه می کنیم.

7- وقتی همه مواد خوب تفت داده شدند سه لیوان آب اضافه می کنیم

8- جو را به مواد اضافه کرده

9- اجازه می دهیم خوب بپزند.


10- وقتی مواد پخته شدند

11- نخود فرنگی را اضافه کرده.

12- نمک را می ریزیم

13- شیر را هم اضافه می کنیم.

14- می گذاریم کمی مواد با هم بجوشند تا جا بی افتد.

15 در ظرف سرو ریخته آبلیمو را اضافه می کنیم.

16- خامه را پس از کمی خنک شدن می ریزیم.




من اینجا با کمی نخود فرنگی و هویچ رنده شده تزیین کردم.

امتحان کنید خیلی خوشمزه است .

نوش جونتان گوارای وجودتان




 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد