ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

صحبت با دوستان

با سلام دوستان امیدوارم که این چند روز با پستهایی که گذاشتم خوشتان آمده باشد و یک قول اینکه در یک فرصت مناسب ان شالله تصاویر را همرا با توضیحات کامل و معرفی کامل شهرستان خوی با هم خواهیم داشت ولی الان باید برگردیم دوباره طبق روال قبلی یعنی هر روز با پست جدید ساعت قرار 16:30 تا اینکه از فرصتها بهترین استفاده را ببریم دوستان منتظر نظرات گرم و صمیمی شما هستم. با تشکر . ثریا

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 11:29 http://musicshz.blogsky.com

سلام
خوشحال میشم به منم سری بزنید

سلام آقا کوروش متاسفانه وبلاگتون باز نشد ولی مطمئنم که بهترین وبلاگ هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد