ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

کوکو میکری

 

با سلام دوستان  امروز با هم کوکو میکری یا کیک سه دقیقه ای را با هم  درست خواهیم کرد. 

 

  

 

 

 

 

 

مواد لازم  

 

 

1- آرد 2 پیمانه 

 

2- شکر 1/5 پیمانه 

 

3- روغن یک استکان 

 

4- شیر یا ماست یک استکان 

 

5- بکینگ پودر و وانیل یک قاشق مربا خوری 

 

6- پودر کاکائو به دلخواه 

 

7- خلال بادام و خلال پسته برای تزیین 

 

8- در صورت دلخواه رنگی کردن رنگهای خوراکی مجاز 

 

 

طرز تهیه  

 

 

 

 

1- آرد را اول سه بار  الک کرده 

 

2-  شکر را به آرد 

 

3-وانیل و بکینگ پودر  

 

4- بعد از اضافه کردن مواد خشک هم می زنیم و  

 

5- تخم مرغ 

 

6- روغن را نیز اضافه می کنیم 

 

 

 

7- بعد شیر یا ماست 

 

8- و خوب هم می زنیم 

 

9- وقتی خمیر صاف و یکدست به دست اومد به تعداد رنگهایی که دوست داریم خمیر را تقسیم می کنیم 

 

10-و بعد کاکائو و یا هر رنگی که دوست داریم اضافه می کنیم. 

 

 

 

 

سپس دستگاه میکر یا ساندویچ ساز را به برق وصل کرده 

 

 و مایه کیک آماده شده را در جاهای مخصوص ریخته  و رویش را با خلال بادام و پسته تزیین می کنیم.

 

بعد از سه دقیقه کیک تمام می شود. 

 

به همین راحتی. 

  

 من به چند رنگ دیگه هم درست کردم که در زیز تصاویر را قرار می دهم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوش جونتون 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد