ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

دسر پلمبیر

با سلام دوستان امروز با هم دسر پلمبیر درست خواهیم کرد. 

 

 

 

 

 

مواد لازم 

 

 

 

1-  تخم مرغ 5عدد  

 

2- خامه  صبحانه یک پاکت 

 

3- آب جوش برای حل کردن پودر ژله نیم استکان 

 

4- روغن برای چرب کردن ظرف 

 

5- پودر ژلاتین 2 قاشق غذاخوری 

 

6- وانیل یک قاشق چایخوری 

 

7- گردوی خرد شده یک پیمانه  

 

8- پودر قند یک پیمانه 

 

9- میوه برای تزیین  من موز و کیوی و توت فرنگی استفاده کردم 

 

طرز تهیه  

 

 

 

1و 2و 3 - مراحل حل کردن پودر ژلاتین 

 

4 و 5 - زرده و سفیده تخم مرغ را جدا می کنیم. 

 

6و 7 و 8- پودر قند را به همراه وانیل به زرده مخلوط کرده و تا حد سفید و کشدار شدن هم میزنیم. 

 

9-من سفیده را در خمیر زن و زرده را در همزن برقی هم زدم. 

 

 

 

10- سفیده آماده شده 

 

11- زرده آماده شده 

 

12- ظرف را چرب می کنیم. 

  

13- سفیده را به زرده مخلوط کرده 

 

14- و آهسته هم می زنیم  

 

15-ژلاتین آماده شده و خنک شده را به مخلوط تخم مرغ اضافه کرده 

 

16- مقداری از مایع را در قالب ریخته  

 

17 - و رویش گردوی خرد شده  

 

18- و روی گردو ها موز حلقه شده می چینیم. 

 

 

 

19- و بقیه مواد را آرام روی میوه ها می ریزیم 

 

20-  و رویش را صاف کرده 

 

21- دوباره گردو و موز می چینیم 

 

22- و روی قالب را پلاستیک کشیده و به مدت 2 ساعت در فریزر قرار می دهیم. 

 

23- بعد از مدت زمان سپری شده از فریزر درآورده 

 

24- و به آرامی از قالب جدا می کنیم.  

 

 

 

و بعد خامه را به همراه پودر قند خوب می زنیم و با خامه فرم گرفته و میوه ها به دلخواه تزیین می کنیم.  

 

 

 

 

 

 

 

نوش جانتان 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد