ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

شیرینی قندی

با سلام دوستان امروز با هم شیرینی قندی درست خواهیم کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

مواد لازم  

 

 

1- آرد یک  کیلو  

 

2- پودر قند نیم کیلو 

 

3- روغن جامد 500 گرم 

 

4- بکینگ پودر یک قاشق مرباخوری 

 

5- پودر هل یک قاشق غذاخوری  

  

(البته من کلا از نصف مواد استفاده کردم)

  

طرز تهیه  

 

 

 

1- روغن را در ظرفی ریخته 

 

2- پودر قند را اضافه کرده  

 

3- و خوب هم می زنیم. 

 

4- سپس به آرد بکینگ پودر  

 

5- و پودر هل 

 

6-  را اضافه کرده و مخلوط می کنیم. و به مخلوط روغن و پودر قند اضافه می کنیم و به حالت خمیر در می آوریم. 

 

 

 

7- خمیر آماده شده را حدود یک ساعت در یخچال گذاشته 

 

8- و بعد اگر رنگی دوست داریم به قسمتهایی تقسیم می کنیم. 

 

9- رنگ مورد نظر را اضافه کرده 

 

10- و مخلوط می کنیم. 

 

11- و به صورت گلوله کوچک در آورده و رویش را به کمک سفیده تخم مرغ و کنجد تزیین می کنیم. 

 

12-در فر با حرارت 120 به مدت 20 الی 25 دقیقه قرار می دهیم. 

 

 

 

 

 

نوش جانتان 

 

 

 

 

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد